Värsåsvillan Strandgården

Värsåsvillan Strandgården
Villa Strandgården, ur Värsåsvillans huskatalog

Välkommen till vår husblogg!

Välkommen till vår husblogg!



Husprojektet började sommaren 2010 med att vi beställde en hög med huskataloger
och kan förhoppningsvis avslutas i början av 2012 med inflyttning i drömhuset.

Följ med oss längs resan under vårt spännande husprojekt via bloggen!

Du kan antingen läsa nerifrån och upp för att se allt som hänt i kronologisk ordning eller
välja att filtrera i kategorierna till höger.


Lämna gärna en kommentar! Enjoy!
Kram,
/Joakim & Malin

söndag 12 februari 2012

Stora flyttdagen!!!

Packning, städning av huset & lägenheten och inflytt i huset.
Tusen tack våra kära föräldrar som ställde upp med att hjälpa oss städa, laga mat och flytta, samt Joakims bror - ni är guld värda!!! Tack också våra goa vänner för flytthjälpen: Anna K, Anna C, Martina B, Magnus C, Johan F, Mia Å, Kristofer H, Markus L, Mattias F.


Härligt att vara på plats i nya huset! :-)
Några flyttlådor att packa upp innan bilen går in i garaget...

4 kommentarer:

  1. Hej på er!

    Grattis till nya fina huset!
    Ha det så mysigt framför kaminen!

    Kramar Anna, Robert, Alfons och Noomi

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
    Tack på förhand.
    Mvh//

    Hans-Åke på Aleka

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Mitt namn är Helgi och jag jobbar för byggforumet Byggla. Jag vet att det var ett tag sen ni skrev om ert byggprojekt, men jag har sett här att ni har bra bilder och skriver mycket bra. Därför tänkte jag höra med er om ni kanske skulle vilja dela med er kort om ert bygge på vårt byggforum? Kanske med en bild och en textrad, och för det skickar jag en liten present! Hur låter det?

    Hör gärna av er så förklarar jag mer, helgi@byggla.se

    Allt gott!
    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Det vore uppskattat om ni ville dela med er av ert lilla bygge. Det behöver inte ta så mycket tid alls.

    Ha en fin dag!
    Helgi
    helgi@byggla.se

    SvaraRadera